Carnaval - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

14 Maart 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hola Chicas y Chicos !

Na twee weken flink feesten is dan eindelijk weer de rust teruggekomen. En ik heb weer tijd en de energie om een blog te schrijven ;). De afgelopen twee weken heb ik mij eigenlijk alleen maar laten mee slepen met de carnaval. Het was erg leuk en ik ben veel avonden weggeweest. Ik weet niet meer precies wat we welke dag hebben gedaan, dus ik ga proberen alles zo duidelijk mogelijk te beschrijven.

De eerste avonden zijn wij uitgeweest in Puerto de la Cruz, ja verkleed en wel. Ik heb nog nooit zo’n gekte meegemaakt, maar ik vond het erg leuk. Een paar dagen daarna zijn we naar de carnaval parade in Santa Cruz gegaan. Helaas was er toen veel regen en wij stonden ook op de verkeerde plek..dus echt leuk vond ik het niet. Die avond kwam ik helemaal teleurgesteld thuis en om mij te troosten zijn ik en Sanne heerlijk uit eten geweest.

Woensdag stond de avond in het teken van The Bural of the Sardine en moest iedereen verkleed in het zwart. Daarna zijn we ook nog uitgeweest.

Vrijdag hebben we de Men’s run gezien op higheels. Het was echt hilarisch om te zien hoe mannen proberen op hakken te rennen en dan vallen. (ook al vond ik het soms een beetje zielig).

Zaterdag was het een groot feest en hebben we de hele dag carnaval gevierd. In de avond ben ik uit eten geweest met Ed, Femmy, vrienden van Ed&Femmy, en anderen studenten. Later op de avond waren de meiden en ik helemaal kapot en zijn we al om 12 uur in de avond naar huis gegaan.

Zondag was het weer helaas minder en heb ik heerlijk ‘bijna’ heel dag op bed gelegen. Die avond had ik nog wel een drankje gedaan met Diego. Hij kan helaas bijna geen Engels, dus hopelijk kan ik zo heel snel mijn Spaans verbeteren.

De komende dagen rust ik uit van de carnaval en als het goed is gaan de meiden en ik zondag paragliden.

Besos,

Meyke


  • 14 Maart 2011 - 14:48

    Leanne:

    ohh meyke, wat bof jij zeg!, ;)
    het zijn echt hele leuke foto's!

  • 14 Maart 2011 - 21:08

    Monique:

    Wat een leuke foto's!
    En ik wil graag weten hoe je het paragliden vindt, want dat wil ik in Zwitserland ook nog doen.
    Veel plezier!!


  • 14 Maart 2011 - 21:38

    Karlien:

    Zo wat een leuke foto's zeg van carnaval! Echt leuk verkleed:) nu weer aan de bak, succes xx

  • 15 Maart 2011 - 10:58

    Nienke :

    hee meyk,
    ik lees altijd trouw al je blogs op mijn bb maar ik kan niet reageren op mijn telefoon, helaas. dus nu heb ik even speciaal mijn laptop opgestart om een reactie te sturen ( ook wel eens leuk )

    echt schrikken van je ex-huisbaas! ik had het hele verhaal al gehoord van mijn moeder. gelukkig is het allemaal goed afgelopen.. verder zien de foto's er echt super uit! ik ben best wel een beetje jaloers als ik je verhalen lees, vooral carneval klinkt echt super leuk en uniek.

    nou heel veel plezier met paragliden en alle andere leuke dingen

    liefs, xx

  • 17 Maart 2011 - 16:51

    Kyr:

    Wat een leuke fotos!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 31602

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: