Mama en Monique in Tenerife - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Mama en Monique in Tenerife - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Mama en Monique in Tenerife

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

31 Maart 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz


Jahaa vorige week stond in het teken van Mama en Monique. Mijn moeder kwam dinsdag en bleef zeven dagen. Monique kwam zaterdag en bleef ook tot dinsdag. Voor mij was het dus een grote uitdaging om zoveel mogelijk te laten zien in een korte tijd. Ik wilde eigenlijk mijn moeder alles laten zien. Waar ik was geweest en wat ik waar had meegemaakt. Helaas kwam ik er achter dat ik een planning had gemaakt voor minimaal twee weken. Ik moest hier en daar wat schrappen en hopelijk vonden mama en Monique het leuk in Tenerife.

Dinsdag kwam mama laat aan en moesten ik en Diego mijn moeder om 12 uur in het zuiden ophalen. Voor ons was het een normale werkweek, dus de volgende dag was ik aardig gesloopt. Je moet wat over hebben voor je lieve moeder:). Het zuiden is namelijk minimal een uur rijden. Ik was aardig zenuwachtig en ik kon niet wachten om mijn moeder uit de gate te zien lopen. De vlucht van mijn moeder was goed verlopen, dus we zaten alweer snel in de auto. Dit was ook het moment dat mijn moeder kennis maakte met Diego.

Woensdag had ik een lange pauze en kon ik mijn moeder in een korte tijd Puerto de la Cruz laten zien. We hebben samen gelunched en ik heb mama kennis laten met “de Cortado”. Dit is een klein kopje koffie en is heel sterk (voor maar 0.80 cent). Die avond zijn ik en Sanne samen met mijn moeder uit eten geweest.

Donderdag was een rustige dag. Ik heb mama het mooie uitzicht laten zien en mijn collega’s aan mijn moeder voorgesteld. Uiteraard zijn we ook samen gaan lunchen. Onderweg kwamen we langs het bedrijf van Diego en heeft mijn moeder kennis gemaakt met zijn broer en moeder. Die avond is mama ook mee geweest naar Pilates.

Vrijdag zijn ik en mama gaan lunchen bij het Surfstrand en hebben we weer gezellig bij gekletst. Die avond zijn ik, Sanne en mama weer gezellig uit eten geweest. Daarna gingen Sanne en ik ons klaarmaken voor het uitgaan. Er werd namelijk een nieuwe club geopend en daar moesten wij bij zijn. Het was hartstikke gezellig en we hadden het niet laat gemaakt, want de volgende dag ging ik met mama weer op pad.

Zaterdag gingen ik en mama naar het zuiden. We hebben heerlijk langs de boulevard gewandeld en uiteraard zijn we weer heerlijk gaan lunchen. Die middag pakte we de bus naar het vliegveld en hadden we Monique opgehaald. Die avond lieten wij Monique kennismaken met Puerto de la Cruz en zijn we uit eten geweest. Daarna zijn we een drankje gaan doen op Plaza del Charco.

Zondag was mijn moeder helaas ziek en ben ik samen met Monique Puerto de la Cruz ingegaan. Ik heb haar het surfstrand laten zien, het mooie uitzicht en we zijn langs het bedrijf van Diego gegaan. Die middag hielt Monique een siësta en ben ik heerlijk met Sanne naar het strand gegaan. Op het strand kwamen we Bela, Diego, Diego zijn moeder en zijn broer tegen. Ik en Sanne zijn bij hun gaan zitten en hebben gekeken naar de surfers. Het was weer een heerlijke dag. Deze avond maakte ik het niet laat, want de volgende dag ging ik samen met Monique en mama door Masca lopen.

Masca is een enorm mooi gebied in Tenerife. We hebben een tocht van 4 uur gedaan door de kloof van Masca. Het was zwaar, maar hartstikke mooi. Die avond hebben we afgesloten met een gezellig etentje. Later op de avond namen ik en Diego afscheid van mama en Monique en gingen we naar huis. Het was voor mij heel raar ik zei mama en Monique gedag en ik ging naar “huis”en hun gingen weer terug naar Nederland. Dit moment moet voor mij ook nooit lang duren,….anders moet ik huilen.

Het was een hartstikke leuke week ik heb veel gelachen, gegeten en weer nieuwe stukken gezien van Tenerife. Ik vond het erg leuk dat Mama en Monique naar Tenerife zijn gekomen. Ik vond het echt erg gezellig en ik hoop echt dat Mama en Monique ook terug kijken op een leuke week/weekend.

Muchos Besos,

Meyke

Ps: Leanne, Jenske, Papa en Oma vinden jullie de cakejes van Diego lekker?

  • 31 Maart 2011 - 12:33

    Michael:

    Mooie foto's! =D

  • 31 Maart 2011 - 17:09

    Elma Oosthoek:

    ha lieverd, het was inderdaad heerlijk. fijn, om je daar zo lekker in je vel te zien. En, wat was die wandeltocht een fantastische ervaring. kus.

  • 31 Maart 2011 - 17:49

    Monique:

    Ha Meyke,
    Wat was het gezellig!! Je programma was prima, en leuk dat ik op Tenerife nu ook een schat heb gevonden.
    En Masca was echt prachtig! Mijn spierpijn is nu bijna weg ;)

  • 04 April 2011 - 14:30

    Patricia:

    Vergeet niet voor mij ook een vakantieplanning te maken:p En ik vind t ook wel fijn om opgehaald te worden hoor:p
    hahaha nee grapje
    ik kan niet wachten

    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 31592

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: