Weer in Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

20 Mei 2011 | Nederland, Rotterdam

Hola Chicos y Chicas,

Daar zit ik dan weer een blog te schrijven. Nu niet vanuit het heerlijk zonnige Tenerife, maar vanuit Nederland. De reis richting Nederland is goed gegaan en na 8 uur reizen was ik weer in het veilige Nederland.

Ik heb echt een geweldige tijd gehad en ik vond het heel erg leuk dat jullie mijn blog volgden.

In het laatste weekend in Tenerife heb ik echt genoten. In dit weekend ben ik namelijk met Diego gaan touren over het eiland. Vrijdag ben Ik ben naar de Teide geweest, het wat echt geweldig. Die avond had ik een cultureel feest meegemaakt waar iedereen traditional verkleed was.

Zondag zijn we richting het Zuiden gegaan en hebben we mooie plekken bezocht. Daarna zijn we naar het plaatsje garachico gegaan en hebben we heerlijk gezwommen in de zee.

Het is nog heel raar voor mij… ik zit nu weer in Nederland en ik moet echt wennen aan de verschillen die ik nu merk. Ik heb heimwee terug naar het eiland en ik mis Diego, maar wat ben ik blij om mijn familie weer te zien en natuurlijk straks mijn vrienden.

Hierbij rond ik mijn blog over mijn stage in Tenerife af en ik wie weet komt er weer een nieuw blog over een nieuw land… wie weet;)



Adios, Hasta Luego



Meyke

  • 20 Mei 2011 - 10:55

    Elma Oosthoek:

    he, welkom thuis! nog even de tanden er in, en dan heb je het mbo afgerond!

  • 23 Mei 2011 - 21:01

    Meyke:

    Je heb een relatie gekreken? Wat super! Wel moeilijk.. hij woont daar echt? Waneer zie je hem weer? xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 837
Totaal aantal bezoekers 31596

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: