Nu nog maar 15 dagen - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Nu nog maar 15 dagen - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Nu nog maar 15 dagen

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

04 Mei 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hola Chicos y Chicos,

Patricia is nu in Tenerife en we hebben weer veel meegemaakt! Sorry, dat ik al tijdje niks van mij heb laten horen, maar hierbij een gloednieuw blog.

Voordat Patricia aankwam hadden we nog het weekend van Semanta Sana. Lindsay en ik gingen met Diego en een paar vrienden van hem kamperen. Lindsay en mij werd verteld dat we op het strand gingen kamperen. Natuurlijk waren wij door het dollen heen en konden wij niet wachten. Uiteindelijk was het niet camperen op het strand, maar vlakbij het strand en was de camping anders dan wat wij in gedachten hadden. Die nacht sliepen wij niet op een matras of eenluchtbed ...nee we sliepen met een slaapzak op de stenen. Als een echt bikkel heb ik drie dagen op de stenen geslapen. Ik weet niet of dit normaal was, maar we hadden niet meer dan onze kleren als matras te gebruiken. De drie dagen op de camping was erg gezellig en bijzonder. Voor het eerst voelde ik mij echt heel anders, maar ik vond het echt heel leuk om allemaal mee te maken. Om een heel klein beetje drama toe te voegen. De dagen erna had ik last van mijn keel en was het dik. Die dinsdag na het weekend vond mijn collega het genoeg en moest ik naar de dokter. Na drie uur bij de dokter gezeten te hebben en €60 lichter kwam er dus uit dat ik een ontsteking had aan mijn amandelen. Ik kreeg antibiotica en sterke paracetamol. Helaas heb ik mij die vier dagen erna erg beroerd gevoeld. Gelukkig is het nu een week later en voel ik mij weer bijna helemaal goed.

Dinsdag kwam Patricia aan in Tenerife. Die avond zijn we samen uit eten gegaan en de volgende dag heb ik Patricia Puerto de la Cruz laten zien. Die donderdag heeft Patricia haar eerste surfles van Diego gehad. Ik vond dit erg leuk om te zien. Vrijdag gingen we eten bij Lindsay en zaterdag hebben we samen de excursie Paseos Los Camellos gedaan. Deze tocht was erg leuk en we hebben heel erg veel gelachen. De volgende dag zijn Patricia en ik meegegaan naar een BBQ in de bergen.

Gisteren was het een nationale feestdag in Tenerife. Wat er precies aan de hand was en waarom weten Patricia en ik nog steeds niet. Die dag hebben wij heerlijk aan het zwembad gelegen en zijn we die avond naar heel erg mooi vuurwerk wezen kijken.

Vanavond gaan Patricia en ik uit eten en morgen is alweer de laatste dag dat Patricia in Tenerife is, want vrijdag vertrekt ze al rond 2u …. Jeetje wat gaan de dagen snel. Daarna heb ik nog maar twee weekenden in Tenerife.

Nu ben ik alles echt aan het afronden en het is allemaal zo raar en dubbel. Aan de ene kant wil ik heel graag naar huis om mijn vrienden en familie te zien, maar aan de andere kant wil ik hier ook niet weg… Het eiland is zo mooi.

Misschien tot mijn volgende blog of tot over 15 dagen.

Muchos Besos y Besitos,

Meyke

  • 04 Mei 2011 - 10:25

    Leanne:

    hee meyke, wat leuk al die foto´s!, nou volgende week wel nog ff een blog schrijven hoor, want ze zijn zo leuk! n.n
    misschien spreken we elkaar nog ff op msn. XXX

  • 04 Mei 2011 - 10:32

    Floortje:

    Geniet van je laatste dagen in Tenerife!
    Zo te lezen heb je een super tijd gehad daar:)
    Tot snel Meyke :) xxxx

  • 04 Mei 2011 - 17:25

    Jenske:

    heej meyke
    wat weer een leuke blog :D
    ja he, inderdaad moeilijk, maar we missen je hier ook!
    wat leuk die foto's met patricia!
    en die puppy! is zoooo schattig
    zit daar nog een verhaal bij?

    veel plezier nog de laatste dagen !
    XXXX

  • 10 Mei 2011 - 20:53

    Monique:

    Ha die Meyk,
    Wat gaat het snel, weer leuk om alles te lezen.
    Nog heeel veeel plezier!
    Monique

  • 15 Mei 2011 - 13:08

    Elma Oosthoek:

    hoi, nog even een laatste blog?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 31593

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: