Internship Peru - Reisverslagen van Meyke van Dorp - WaarBenJij.nu Internship Peru - Reisverslagen van Meyke van Dorp - WaarBenJij.nu

Internship Peru

Voor wie het nog niet weten ik ga voor 5 maanden stage lopen in Peru. Via een blog zal ik jullie op de hoogte houden. Ik ga stage lopen in Cuzco, Peru.

Cuzco is een stad in het zuidoosten van het Zuid-Amerikaanse land Peru, en de hoofdstad van de gelijknamige regio. Cuzco is de langst bewoonde stad van het Westelijk halfrond. De stad heeft ook als bijnaam de keizerlijke stad en wordt ook wel de navel van de wereld genoemd.

Tijden mijn stagetijd in Tenerife zocht ik vooral mijn grenzen op en ging ik opzoek naar avontuur. Nu ga ik weer terug naar de basis om misschien weer mijn balans te vinden in het hart van het Inca rijk.

Recente Reisverslagen:

01 December 2015

Nederland Nederland

04 Januari 2015

De maand van afscheid nemen en weer thuis komen

04 December 2014

Van meditatie en vegetarisch eten naar feesten

24 Oktober 2014

Doorbreken van de neerwaartse spiraal

16 September 2014

Cliffhangers
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31587

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: