Rustige week, maar een leuk weekend! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Rustige week, maar een leuk weekend! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Rustige week, maar een leuk weekend!

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

05 April 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hola Chicas y Chicos

Vorige week heb ik niet zoveel bijzondere dingen gedaan. Doordeweeks verliep alles rustig ik had Spaanse les, ging lunchen met Sanne,en ik had geholpen met cakejes bakken bij Diego. Woensdag avond zijn Laura, Britt, Sanne en ik gezellig met zijn vieren uit eten geweest. We gingen naar het Mexicaanse restaurant naast ons huis: Poco Loco. Het was erg gezellig en we gaan hier zeker vaker heen. In die week kwamen ook de vriendjes van Britt en Laura, dus ik en Sanne hadden het huis voor ons alleen.

Die vrijdagavond dat Laura en Britt weg waren had Diego voor ons gekookt. Ik weet niet wat het was, maar ik vond het op Nederlandse pannenkoeken lijken met dingen erdoorheen, haha. Die avond hadden ik en Sanne de bedden naar de woonkamer geschoven en hebben we heerlijk tv gekeken en verder niks gedaan.

Zaterdag gingen ik en Sanne in de ochtend naar het surftstrand en hebben heerlijk in de zon gelegen. Die middag ging ik kijken naar de voetbalwedstrijd van Diego. Toen kwam ik erachter dat ik nog nooit een voetbalwedstrijd in het echt had gezien. (best choquerend, haha). Nou daar zat ik dan op de tribune ergens in Tenerife naar voetbalwedstrijd te kijken, omdat ik echt geen verstand van voetbal heb ging ik maar een beetje alle mannen observeren. Nou toen zag ik wel waarom mannen voetbal zo leuk vinden. Het lijken namelijk net een stelletje oermannen die vroeger gingen jagen, maar nu al hun emotie en energie in deze wedstrijd steken. Om het allemaal erger te maken werd er voor mijn neus een speler keihard in zijn gezicht geslagen. Ik was helemaal geschokt, je hoorde die klap zo hard. Totdat de scheidsrechter alles gekalmeerd had leek het wel een slachtveld. Hoe al die mannen tegen elkaar gingen schreeuwen niet normaal. Ondanks alles vond ik het wel leuk om naar de wedstrijd van Diego te kijken. Die avond zijn ik en Sanne uit eten geweest en gingen we met zijn allen uit.

Zondag waren we helaas beetje laat wakker, maar we gingen weer heerlijk naar het strand. Die dag waren er erg hoge golven en Diego ging surfen. Ik mocht/wilde niet, omdat de golven te hoog waren. Die middag had ik ook een Argentijns spel geleerd… helaas was ik niet zo goed. Die avond ging Diego voor mij en Sanne Argentijns BBQ. We hadden heerlijk buiten gegeten onder een zee van sterren.

Wat er deze week of dit weekend gaat gebeuren weet ik nog niet, ik ben benieuwd.

Muchos Besos, Meyke

  • 06 April 2011 - 19:38

    Monique:

    Wat een rustig weekje!
    Ik ben gelukkig weer op de been, pfff.
    En de film is zo leuk geworden, vooral het einde ;)

  • 08 April 2011 - 19:00

    Leanne:

    Hee meyke, jeetje wat een zwaar stage heb jij zeg! haha. xxx leanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 31599

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: