Een leuke week, maar ook weer afscheid nemen - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Een leuke week, maar ook weer afscheid nemen - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Een leuke week, maar ook weer afscheid nemen

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

25 Februari 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hoi Iedereen,
Ik vind het echt leuk om al die reacties te lezen!:) . Deze week ging heel erg snel voorbij. Ik ben bijna elke dag uit eten geweest (ja slecht voor mijn portemonnee.. ik weet het) en ik heb weer lekker op het strand gelegen. Helaas was het telkens te laat om te sporten, dus dat was wel minder. Volgende week ga ik er weer vol tegenaan en ga ik weer lekker sporten.

Maandag was een rustige dag en ben ik in de avond met Hugo, Puck en Leon uit eten geweest.

Dinsdag was dus de dag dat we een scooter wilde gaan huren, dit ging helaas niet door. Uiteindelijk hebben we een hele dag op het strand gelegen. In de avond zijn we naar een chinees restaurant geweest. Hier hebben we uiteraard heerlijk gegeten en we hebben Sake geprobeerd. Die avond zijn wij ook nog even een drankje gaan doen in Limbo.

Woensdag was een leuke en alcoholische dag. In de middag leerde we bij Spaanse les sangria maken. Na het sangria maken heb ik en de anderen studenten nog even een drankje gedaan op Plaza del Charco. Rond 4 uur gingen we middag eten en zaten we weer aan de sangria. (Het is zulk lekker weer dat je eigenlijk niet door hebt dat je zoveel aan het drinken bent). Ik en Sanne voelde ons aan het einde van de dag zo beroerd dat we gingen slapen.. Daarna voelde ik mij weer top en ben ik die avond met een grote groep uitgeweest en was het erg gezellig. Rond 4 uur was ik thuis. Jaa… wat je ook doet de volgende dag moet je weer fris en fruitig op je werk zijn. Dit was ik ook.. en toen mijn collega’s hoorde dat ik zo weinig had geslapen dachten ze dat ik drugs had gebruikt, omdat ik zo vrolijk was.. haha wat een goede indruk maak ik weer.

Donderdag ben ik met de andere studenten in de pauze naar het strand gegaan en die avond had ik ook een afscheidsetentje. Puck en Leon gingen namelijk weer naar huis. Toen we Leon en Puck gedag hadden gezegd gingen Hugo, Lisa en ik nog een drankje doen op Plaza del Charco.
Vanavond heb ik een afscheidsetentje van Hugo, Lisa en Nikki en morgen gaan we met de overgebleven studenten naar Loro Park.

Een korte terugblik
Het was een hele leuke week, de boottocht van zondag vond ik geweldig en het uit eten gaan vond ik erg gezellig, maar ik ben nu wel heel erg moe.. uitgaan, werken en weer uitgaan en werken en weer uitgaan gaan niet helemaal samen. Ik heb erg veel lol gehad met Hugo, Leon en Puck en ik ga ze zeker missen.

Ik ben benieuwd wat ik volgende week ga meemaken.

Un beso,

Meyke

  • 25 Februari 2011 - 18:53

    Michael:

    Ik ben ook benieuwd naar wat je allemaal nog meer gaat meemaken! =D

  • 25 Februari 2011 - 18:55

    Dianeke:

    Záker een leuke week!!!!!!
    Groetjes

  • 25 Februari 2011 - 20:25

    Floortje:

    Leuk zeg! Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Door je verhalen krijg ik zoveel zin in de zomer.
    Hoop dat je weer zo'n leuke week krijgt meid!
    Have fun. xxxx

  • 26 Februari 2011 - 14:21

    Nick:

    Het Spaanse studentenleven klinkt goed Meyke! Hou ons op de hoogte.

    Greetz!
    Nick

  • 26 Februari 2011 - 20:30

    Elma Oosthoek:

    hoi, wij hebben 2 prachtige huisjes onderaan de piste. Helemaal geweldig. ze kunnen zelfs s avonds de sneeuw in. Je hoort de verhalen nog wel.

  • 26 Februari 2011 - 20:49

    Leanne:

    hee meyke, wat jammer dat eral paar al gaan!, de dolfijnen foto op de facebook is ook leuk. n.n echt leuk dat je ze gezien heb!

    gelukkig hebben we in het ene huisje (waar de wij, de jongeren zitten) wel internet. en kan ik alsnog jou verhalen lezen! xxxxx

  • 27 Februari 2011 - 20:05

    Jenske:

    zoo he meyke wat ben je bruinn!
    en wat ziet het er leuk uit
    ik ben nu eigenlijk wel heel erg aan het missen hoor :(
    heel veel plezier verder, het ziet er echt heel gezellig uit!

    groetjess jenske

  • 27 Februari 2011 - 22:40

    Hugo:

    fuck door jou verhaal mis ik tenerife en jullie nog meer :( maar wel toffe foto's en verhaal :d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 31597

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: