Een heerlijk weekend - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Een heerlijk weekend - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Een heerlijk weekend

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

21 Februari 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz

Hoi Iedereen,
Ik heb weer lekker een drukke week gehad en weer veel nieuwe dingen meegemaakt. Helaas ben ik mijn snoertje vergeten om mee te nemen, dus de foto’s komen woensdag.

Maandag heb ik mij ingeschreven bij de sportschool, omdat mijn naam zo moeilijk te spellen/uitspreken is voor Spanjaarden heb ik een ‘echt’ pasje gekregen. Nu ben ik echt een lokale inwoner van Puerto de la Cruz en geen toerist meer, haha. Doordat ik nu ook naar de sportschool ga maak ik helaas wel lange dagen. Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag ga ik nu na het werken ( half 8) sporten tot soms 9 a kwart over 9. Meestal ben ik dan pas om 10 a 11 uur thuis en moet ik nog koken en eten.

De week is wel normaal verlopen. Het weer was niet echt heel lekker weer, dus in de pauze een terrasje pakken kon helaas niet. Daarnaas heb ik op mijn stage ‘echte’ opdrachten gekregen en jaa nu moet ik echt gaan beginnen.

Het weekend
Het weekend was heerlijk, het was super weer en we zijn naar het zuiden geweest. Vrijdagavond ben ik uitgeweest met de groep en hebben we veel lol gemaakt. Zaterdag ben ik samen met Marco en Kevin voor carnavalskleding gaan kijken en hebben we heerlijk op een terrasje in het zonnetje gezeten.Zondag moesten we vroeg de bus pakken ( 9 uur) en gingen we richting het zuiden. In het zuiden gingen wij namelijk een boottocht van 5 maken.

De boottocht was heerlijk. Het was gezellig, we hebben dolfijnen gezien en het was lekker weer. Die dag had ik echt een vakantiegevoel. Die avond zijn wij met zijn alle uit eten geweest en heb ik de zon weer heel mooi onder zien gaan. Onder het eten gingen de jongens ook nog karaoke zingen ( het was een erge leuke spontane actie) en ik denk als beloning dat we een gratis fles champagne kregen.

Morgen gaan we een scooter huren en door Tenerife touren. Ik heb nog nooit op een scooter gezeten, dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden. ( uiteraard ga ik achterop, want ik heb geen scooterrijbewijs).

Un beso,

Meyke

  • 21 Februari 2011 - 13:11

    Leanne:

    je boft echt hoor!, het is nog kouder geworden in nederland. en sommige meertjes zijn ook een beetje bevroren!. ik ben benieuwd welke kleding je heb uitgekozen voor carnaval! n.n en natuurlijk naar de foto's! xxxx

  • 21 Februari 2011 - 14:29

    Elma Oosthoek:

    het klinkt lekker enerverend. Heb je nog dolfijnen gezien?

  • 21 Februari 2011 - 15:45

    Paul Kolesnyk:

    Hoi, Meike,
    Glad to see you so happy.
    Love
    Paul and all

  • 22 Februari 2011 - 09:27

    Karlien:

    Wat doe je toch een hoop leuke dingen! Wel druk idd maar druk is beter dan saai toch? Heb je ook lekker geen tijd om thuis te missen ;) xxxxxxx

  • 22 Februari 2011 - 19:22

    Jan Van Dorp:

    je zit daar lekker meid, leuke dingen doen terwijl het hier vriest
    {en de verwarming hapert }
    gewoon genieten en doen

  • 23 Februari 2011 - 18:59

    Oma Fifi:

    had niet anders verwacht dan dat je in zo"n mooi land zit . maar kijk uit voor die vurige Spanjolen ,want dan wordt het te ver weg om een rokje af te spelden .
    lieve schat hou je taai groetjes oma Fifi

  • 24 Februari 2011 - 20:57

    Elma Oosthoek:

    hoi, je hebt 225 foto's extra foto-ruimte, dus kom maar op met die plaatjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 31604

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: