Muziek - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Muziek - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Muziek

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

06 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Hey Lieve allemaal!,

Het is nu 12 uur en mijn overbuurman heeft weer zijn muziek aangedaan…wat minder erg geweest zou zijn als het geen enge muziek was..
(Om nu even te bedenken dat ik morgen al om half 6 op moet,ik nu te bang ben in het donker te gaan slapen en als oplossing het licht maar heb aangedaan).

Als Alternatief???!: EEN BLOG SCHRIJVEN!!!!, want vandaag heb ik mijn 1e fietstocht in Engeland gehad!!!.

Om half 2 in de middag verliet ik met mijn mountainbike het hotel op weg naar de supermarkt. (ongeveer 10 minuten rijden met de auto). Na 2 weken helemaal niks gedaan te hebben aan sport … was het behoorlijk zwaar( hahah, wie gaat er dan ook gelijk zo’n tering stuk fietsen).Het links rijden ging mij trouwens heel gemakkelijk af.(je moet alleen je hoofd erbij houden).

Ps: Om nog iets grappigs te vertellen.
Ik heb een nieuwe pinpas gekregen, zodat ik overal in UK kan betalen met mijn pin. Wat krijg je als je een nieuwe pinpas hebt?... Een nieuwe code!!!!. Dat was nou net dat ik vergeten was toen ik bij de kassa stond… (ik had 40 minuten gefietst… en ik wilde niet terug). Gelukkig kon ik buiten geld opnemen met een buitenlandse pas.

Het is nu kwart over 12 en ik ga proberen te slapen(met het licht aan denk ik), want morgen moet ik weer vroeg op.

Liefs,

Meyke

  • 06 Juni 2009 - 07:14

    T. Arianne:

    Lekker om zelf uit te voeten te kunnen of in dit geval uit de fiets.

    Werk ze vandaag! Half 6 is wel lekker vroeg. Gaat alles goed en maak je ze nog een beetje gek daar in Engeland? Ze moeten volgend jaar ook nog weten dat Meyke daar geweest is ;-)

    Veel succes nog en blijf bloggen. Want dat is heel leuk voor ons, hier in het kikkerlandje, om te lezen!

    Groetjes en veel liefs Arianne

  • 06 Juni 2009 - 10:33

    Familie Van Dorp:

    hallo daar, we zien het weer helemaal voor ons. dikke kus van thuis.

  • 06 Juni 2009 - 10:34

    Leanne.:

    Nou meyke, ik vind het lekker sportief van je! ^^.
    En blijf lekker foto's maken, want ze zijn allemaal erg leuk geworden.

    Ik heb korfbal wedstrijd gehad en 3-14 gewonnen!

    veel plezier meyke verder in Engeland & je verjaardag komt al snel in zicht!! ^^

    Dikke kus. (K)

  • 06 Juni 2009 - 13:05

    Monique:

    Hoi Meyke,

    Kan die Dikkertje Dap-cd geen oplossing zijn voor je buurman???

    En ik zie het helemaal voor me: jij, na zo'n fietstocht , voor die kassa met je mandje vol boodschappen. Maar je hebt je weer gered ;)

    Veel plezier.
    Liefs,
    Monique

  • 07 Juni 2009 - 10:22

    Karlien:

    zo sportief zeg!! Haha gelukkig dat je buiten kon pinnen bij die supermarkt zeg, dat is echt heel herkenbaar ik ben ook wellis een paar keer mn pincode vergeten:P. Zo ik zou wel vragen of die man zn muziek zachter doet zeg:| half 6.... Hoe is het met je engels trouwes?? heb je al zo'n mooi accent? Want dan wordt ik echt jaloers op je! xxxxxxxxxxxxxx dikke kus karlien

  • 07 Juni 2009 - 16:37

    Floortje:

    pfff je moet ooook vroeg op zeg:o hahah ik doe het je niet na..
    Heb je al veel gekocht? k hooop trouwens dat de koks dat lekkere eten voor je blijven koken! echt aardig van ze!! k ben benieuwd naar je volgende blog!!!xxxxxx

  • 08 Juni 2009 - 11:46

    Nick Miltenburg:

    Klinkt tof Meyke!! Huur een scooter(A) Of is dat meer iets voor mensen zo lui als ik??

    Greetz! xx
    Nick

  • 08 Juni 2009 - 13:06

    Anouk:

    Hee Meyke!
    Das behoorlijk vroeg opstaan zeg! En je pincode vergeten is ook niet echt heel handig.. hahah.
    Maar leuk om te lezen ;).
    xxx

  • 08 Juni 2009 - 14:25

    Gertrude:

    Hoi Meyke
    Wat een ervaringen allemaal, en wat leuk dat wij mogen meeleven en -genieten. Je slaat je er geweldig doorheen, ik zou het je geloof niet nagedaan hebben!
    Veel plezier en, creativiteit gewenst.

  • 08 Juni 2009 - 14:27

    Maarten:

    He Meyke,
    Leuk om al je berichtjes te lezen! Zo blijf ik op afstand mooi op de hoogte van je capriolen in Engeland. Good luck!

  • 08 Juni 2009 - 21:46

    Jaap:

    Hallo Meyke,
    Leuk om je avonturen te volgen. Knap hoor om dat alleen allemaal uit te knobbelen.

    Goobye Jaap en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 31610

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: