Mijn ouders en lieve zusjes - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Mijn ouders en lieve zusjes - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Mijn ouders en lieve zusjes

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

20 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Hey lieve Allemaal,

Sorry, dat ik een tijdje niks van mij heb laten horen, maar ik was met mijn ouders en ik had geen tijd om een berichtje op mijn blog te zetten, want ik wilde zo weinig mogelijk in mijn kamer zijn.

De 1e paar dagen verbleven mijn ouders in een luxe hotel kamer ( foto’s komen nog van mijn vaders camera). En hebben Leanne en Jenske genoten van de luxe bedden en de grote badkamer. Papa en mama zaten lekker elke avond in de tuin van het hotel een biertje te drinken.

Nu zitten mijn ouders in Ashurt, een camping zo ongeveer 5 min met auto hiervandaan. Ik ben persoonlijk heel erg blij ( toch nog wel) dat ik niet de tent slaap, maar in een warme kamer met een lekker bed en de badkamer dichtbij. (waardeer ik mijn kamer toch!). De camping is namelijk midden in een natuurgebied en de paarden lopen gewoon door de camping ( of in je tent als je de tent niet goed afsluit)


Gister zijn wij naar Londen geweest. En om het spannend te maken had ik echt een klungel dag… Het begon allemaal om half 9 in de ochtend toen ik mijn tas ( ja met mijn fotocamera en mp3 speler erin) had laten liggen op het treinstation….

Het probleem hier is, dat ze je tas bijna gelijk vernietigen of als ze weten van wie de tas is brengen ze de tas naar lost and found. Na een half uur met de conducteur allerlei stations en treinen gebeld te hebben moesten ze ( hopelijk )wel weten dat mijn tas naar lost en found moest worden gebracht… ( ik weet op dit moment nog niet of mijn tas terecht is .. vanmiddag moet ik bellen).

Na een puur lekker door een markt hebben gelopen en gezellig met ze allen hebben gegeten op een bankje in londen moest ik pinnen. (Ja daar komt het.. ) Ik had mijn pinpas in mijn kamer laten liggen… . Toen werd het mij allemaal een beetje teveel ik was mijn tas vergeten bij het station en toen had ik ook nog mijn pinpas in mijn kamer laten liggen. Na even bij mijn vader gehuild te hebben mocht ik gelukkig geld lenen van mijn ouders.

Uiteindelijk is het een hele gezellige dag geweest en we hebben geshopt, de Big Ben, London Brigde en London Eye gezien.


Nog even 29 dagen en dan ben ik weer terug.. Sjoerd komt volgende week maandag voor een week, en dan ben ik nog 2 weken alleen. Dat overleef ik wel.

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal weer te zien en weer lekker in Nederland te zijn.

Liefs,

MEyke

Ps: Karlien ik moest wel even aan je denken toen ik mijn camera was vergeten bij het station..het is namelijk dezelfde periode dat jij je camera was vergeten in de bus vorig jaar in Kenia. ( dat van jou was natuurlijk wel veel erger.. )

  • 20 Juli 2009 - 12:34

    Floortje:

    Hee meyke!!
    Woo k hoop voor je dat je je tas nog terug krijgt hoor:S wel toevallig idd dat het precies een jaar is nadat Kardr camrea is verloren!
    Ik hoop dat je het nog erg nar je zin gaat hebben de laatste maand!
    Gister ben ik terug gekomen uit Rimini! het was een super vakantie! Nien en Kar zitten nu nog in intalie, morgen vlieg ik zelf naar Turkije voor 3 weken, maar als ik thuis kom zijn jij en Nick er weer!!!!:D
    Ik ga veel aan je denken je laatste maandje!
    xxxxxx

  • 01 Augustus 2009 - 14:15

    Van Dorpen Thuis:

    ha, het is wel leuk om je verhalen nu te lezen en beter te weten waar het over gaat. Wij zijn thuis en we hopen dat je het leuk hebt gehad in Wales

  • 01 Augustus 2009 - 21:12

    Monique:

    Hoi Meyke,

    Kom net van je ouders en zussen en heb jullie verhalen uitgebreid gehoord en op de foto's gezien.
    Leuk hoor! En het ziet er heel echt uit op de foto's dat jij hen bediend.
    Veel succes met de laatste lootjes!!

  • 04 Augustus 2009 - 15:37

    Karlien:

    Haha dat van mij was helemaal niet erger! Ik heb van iedereen fotos gekregen waardoor ik eigenlijk veel meer leuke fotos had dan die ik zelf gemaakt heb, maar jij hebt dat nu natuurlijk niet:S... Ik ben net terug uit Italie en morgen komt nick terug. Jij komt de 17e toch? ik kijk naar je uit! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 31616

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: