Dan ga ik nu maar.. - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Dan ga ik nu maar.. - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Dan ga ik nu maar..

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

16 Augustus 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Na 3 maanden in Engeland, zit mijn tijd er nu echt op.
Ik heb het zwaar gehad, ik voelde mij alleen, ik ben verrot gescholden, ik was super bang om fouten te maken en om niet te vergeten ik heb genoten van deze bijzondere evaring die Ik mee mocht maken.

Het komt er nu echt aan,..de tijd dat ik moet gaan vertrekken. Ik heb er maanden naar uitgekeken, maar nu het er echt aan zit te komen krijg ik een raar gevoel in mijn maag en weet ik het niet meer… Hoe moet ik nou afscheid nemen van collega’s die ik waardeer en ik zeker zal gaan missen?.

Het was niet de ervaring van mijn leven, maar ik ben van deze tijd sterker geworden. Ik kan nu beter op mijn eigen benen staan. Ik waardeer mijn familie en vrienden meer en ik bedank iedereen voor de reacties op mijn site, de sms’jes, telefoontjes en de kaarten die ik heb gehad.


Mijn stage is afgelopen en ik DURF nu Engels te spreken.

Liefs,

Meyke

  • 17 Augustus 2009 - 20:37

    Leanne.:

    Je bent back! ^^
    Leuk shirt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 31619

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: