Londen! - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Londen! - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Londen!

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

25 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Hallo lieve allemaal!,

Bedankt voor alle lieve kaarten, berichtjes, cadeaus en voor de video! Ik voelde mij echt jarig! Nu ben ik eindelijk 18 !!!!


Daar zit ik dan weer op mijn bed een verhaal te schrijven van de afgelopen dagen. Maar nu niet meer zo vrolijk… ik heb keelpijn, super heet en ik wil naar huis. Ik denk dat ik nu bij het punt gekomen ben van mijn stage dat ik er geen zin meer heb en dat ik er doorheen moet bijten. Ik vraag mij deze dagen na een geweldig weekend Londen ook af waarom ik ook alweer zo graag naar Engeland wilde?

LONDON

Mijn dagen zijn niet alleen maar stom geweest! Ik ben namelijk met Sjoerd voor 4 dagen in London geweest!!!! Ik verbleef in een super hotel met een super ontbijt ( het heten in het hotel waar ik werk is namelijk echt heel slecht…). Om het compleet te maken gingen we elke dag uit eten.

Het begon allemaal om 07.10 op weg naar London. Ik was super zenuwachtig, want je weet nooit of je verkeerd zit.. en ik moest overstappen met de metro om bij Sjoerd te komen.
Gelukkig kwam ik een Japanse jongen tegen, Daisuke. Om mijn dag goed te beginnen kreeg ik mijn 1e grote compliment al binnen. Daisuke dacht namelijk dat ik model was en daarom op weg naar Londen ging. Hij wilde ook niet geloven dat het niet waar was. (Dat ik er dan nog zo goed uitzie na een nacht iets teveel gedronken te hebben en te weinig nachtrust… doe ik het aardig goed!). De dag voordat ik naar Londen ging was er een afscheidsparty van Alice. We gingen uit eten en daarna naar de pub. ( Iets te veel drinken voor mijn doen is gewoon 3 rosé.. dus maak je niet druk)


VERJAARDAG IN LONDEN

Op mijn verjaardag kreeg ik ontbijt op bed, ik en Sjoerd zijn naar madam Tussauds geweest, hebben geprobeerd alle bezienswaardigheden in London te bekijken, heerlijk door parken gelopen en gelegen.(ik ben er trouwens voor dat er zulke parken ook in Nederland moeten komen!). Mijn verjaardag was helemaal top en om het af te ronden gingen wij eten in China town.

De 4 dagen in Londen waren overgevlogen en ik zal dit weekend nooit meer vergeten. Het was heel gezellig met Sjoerd


Ik moet over een uurtje weer aan het werk
Ik bijt me wel door de 2 maanden heen.


Liefs,

Meyke

  • 25 Juni 2009 - 20:52

    Mama:

    nou je doet niet onder voor het model in Tussaud's. Effe doorbuffelen dan komen we gezellig naar je toe.

  • 27 Juni 2009 - 17:08

    Nick Miltenburg:

    Hee Meyke!

    Tof dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Heb je nog geprobeerd te bellen, maar het lukte niet.
    Succes met de laatste twee maanden. Wedden dat de tijd voorbij vliegt;)

    Greetz! xx
    Nick

  • 27 Juni 2009 - 18:15

    Karlien:

    Hee, noujazeg ik heb geneens een e-mail gehad van dit bericht:P maar fijn dat je het leuk gehad hebt:) wat vond je van ons cadeautje?? Ik denk dat je gewoon een klein dipje hebt gaat vast wel weer goed zo! Ik vind het nog steeds beswel stoer van je hoor:P! Heel veel suc6 en plezier xxxxxx

  • 28 Juni 2009 - 19:06

    Michael:

    Hee weer een berichtje, had deze nog niet gezien! Het is alweer een tijdje geleden dat je m geschreven hebt. Heb je het nu al weer meer naar je zin? Die Daisuke toch, beetje stiekem met je flirten in de metro ;) hihi, complimenten zijn altijd welkom hé!

    Verder nog veel plezier xxx

  • 28 Juni 2009 - 21:04

    Leanne.:

    Wat leuk allemaal!
    Ik mis je nu echt meyke! :(.
    Maar over paar weekjes en dan komen wij eraan! ^^

    Ik geef je groot gelijk; ik wil ook zo'n park in NL!

    Welterusten!<

    Dikke Kus.

  • 04 Juli 2009 - 13:03

    Floortje:

    jaa ik heb iid ook geen mail gekregen:o daarom lees ik hem pas zo laat..
    kb ben blij dthet zo leuk was met sjoerd! Komop meyk, de laatste 2 maandjes en dan weer naar huis. K weet zeker dat je het nog erg naar je zin zult hebben!!
    heeel veel succes!
    xxxxxxxFloortje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 31614

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: