Het gaat goed - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Het gaat goed - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Het gaat goed

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

04 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Lieve Allemaal,


De afgelopen dagen waren erg zwaar.. ze waren saai en ik mocht niet achter de bar staan.(wat ik heel erg leuk vind om te doen). Ik dacht dat ik het niet zou halen om het nog 2,5 maand vol te houden.

MAAR na deze avond kan mijn hele week niet meer stuk! Ik heb super hard gewerkt!. Eerst 3 uur achter de bar gestaan en super veel geleerd, geklets met alle mannen aan de bar en veel gelachen. Tot de 11 uur in de avond moest ik allen glazen ophalen en kon ik praten en contact maken met alle gasten.(Er was namelijk een bruiloft en een verjaardag).


Dit was een heel kort berichtje, maar ik wil iedereen even laten weten dat het goed met mij gaat en dat ik een top avond heb gehad. ( ik zit nu trouwen lekker met een drankje van de bar mijn verhaal te schrijven en nee.. het is geen alcohol, maar een fruitmix)

Liefs,


Meyke

Ps: Tip als je in Engeland werkt zeg dat je van Holland bent je krijg dan namelijk lekker veel fooien!!

  • 05 Juli 2009 - 10:41

    Leanne.:

    Heé Meyke,
    Wat leuk zeg zo je kamer ^^.
    En nu lekker achter de bar gestaan!, wauw.
    Is het daar wel lekker weer? of is het daar iets te benauwd?
    Ik mis je steeds meer, maar we komen er haast al aan! :D En dan blijven we ook nog lekker paar nachten slapen in het hotel waar jij werkt :):).
    Nog een weekje meid! En dan zijn wij er :D:D

    Dikke Kus!

  • 05 Juli 2009 - 11:14

    Karlien:

    Gelukkig dat je het weer naar je zin hebt! Vind het nogsteeds leuk om je blogs te lezen:) leuke fotos van je kamer trouwens. xxxxxxxxxx

  • 05 Juli 2009 - 13:18

    Conny En Lisanne:

    Hoi Meyke,
    We lezen met veel genoegen je berichtjes. Wat een ervaringen!!
    Het valt niet altijd mee maar je slaat je er goed doorheen. Veel plezier met het bezoek van je ouders en zussen en tot ziens in september.
    Liefs van Conny, Lisanne en de overige fam Christiaansen.

  • 05 Juli 2009 - 16:38

    Floortje:

    Meyk!
    wat is je kamer leuk geworden zeg!!! (voor zover ik het kan zien op de foto's) hahah
    het ziet er echt gezellig uit!
    k vind het echt fijn dat je het weer ziet zitten nu!heel veel sterkte nog!xxxx

  • 05 Juli 2009 - 19:49

    Monique:

    Ha die Meyke,

    Zo dit klinkt tenminste weer wat optimistischer!
    En je ouders en zussen komen al bijna begrijp ik. Ga daar maar lekker van genieten.
    En leuk hoor je kamer!!

    Dikke kus,
    Monique

  • 06 Juli 2009 - 13:03

    Sanne:

    Hee Meyke!

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat :D.
    Ik vind je kamer er op de foto's heel leuk uitzien :'D.
    Hopelijk mag je nu vaker achter de bar!

    Hou je taai en veel plezier nog!
    Wij denken aan je hoor:)
    Xoxo
    Liefs, Sanne

  • 09 Juli 2009 - 14:34

    Nienke:

    Goed om te horen Meyk !
    De foto's zijn erg leuk !!
    Liefs, x

  • 10 Juli 2009 - 22:20

    Mama:

    tja, en dan ben je straks weer de enige dame in het gezelschap. Zo denk je dat het kabbelt, en zo verandert het weer. jammer dat we geen kennis kunnen maken met Ulrike.

  • 11 Juli 2009 - 17:25

    Leanne.:

    Morgen!! ^^

  • 12 Juli 2009 - 18:47

    T. Arianne:

    Nog 1 daggie en dan kan je ze allemaal weer in je armen sluiten. Dat zal wel ff lekker zijn. Veel plezier!

    Kus :-)

  • 17 Juli 2009 - 12:12

    Antoinette:

    lieve Meyk,
    was het gezellig met de hele familie weer om je heen?Nou heb je ze allmaal tenminste weer even gezien; en ook lekker een paar daagjes met Sjoerd op pad geweest. Leuke foto's trouwens. Nog maar 31 daagjes - eitje toch...? Werk jezelf er maar goed tussen achter de bar en geniet van alles. Als je straks terug bent kijk je er weer heel anders tegen aan. De vervelende dingen ben je dan vergeten en wat je je herinnert is een onwijs gave tijd. Maak het zo leuk mogelijk, liefs Antoinette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 31617

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: