Nog 2 weken - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

05 Augustus 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Hallo lieve Allemaal,

Sjoerd is zondag vertrokken en ik ben weer alleen in het hotel, zonder mijn ouders en zonder mijn lieve vriend. Gelukkig heb ik voor de laatste 2 weken veel afleiding, omdat ik lekker veel huiswerk mag maken voor mijn opleiding.

Er zijn ook 2 Nederlandse jongens in het hotel komen werken. ( dus veel afleiding heb ik wel). We trekken elke dag met zijn vieren op ( Ik, Kuba en de 2 Nederlandse jongens).

De drie maanden zijn voorbij gevlogen met veel ups en downs heb ik toch nog een leuke tijd gehad. Niet dat ik het werk heel leuk vond, ik vond het heel leuk om met de gasten te praten en met mijn collega’s.

Om mijn laatste 2 weken lekker ingewikkeld te maken is de grote baas morgen 2 weken op vakantie ( hij moet alles van mijn stageverslag nakijken, dus ik moet vragen of iemand anders het kan doen). En een super probleem voor mij !! ( haha zo erg is het niet hoor, maar ik vind het wel leuk om het te melden). De was rek van mijn was is verdwenen…. Hierdoor mocht ik gelukkig mijn creativiteit weer gebruiken (zie foto).

Nog exact 12 dagen te gaan. Ik kijk ernaar uit om weer lekker thuis te zijn.

Ps: Sorry ik heb geen camera meer, dus veel foto's heb ik niet...

Liefs,

Meyke

• 05 Augustus 2009 - 17:01

Leanne.:

haha, nou meyke!, dat heb jij weer. Het ziet er niet zo heel gemakkelijk uit maar wel lekker creatief!
    Lekker nog maar paar dagen en dan ben je HOME!! ^^

Dikke kus,

Leanne.

• 08 Augustus 2009 - 15:59

Karlien:

Vervelend dat je je camera niet terug hebt:s:s tot heel snel:) geniet van de laatste dagen daar xxxxxxx