Conclusies, teleurstellingen en naar de Pub gaan - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Conclusies, teleurstellingen en naar de Pub gaan - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Conclusies, teleurstellingen en naar de Pub gaan

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

02 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst



Hoe wil je van je patat verslaving afkomen? Ga naar Engeland!!.
Engelse mensen eten namelijk heel vet in de ochtend, sandwiches in de lunch en bijna altijd patat bij het avondeten.

Na 4 dagen patat als avondeten gegeten te hebben kreeg ik eergisteravond geen eten meer naar binnen.. de koks zagen mij al een paar dagen bijna al het eten weggooien… En vroegen aan mij wat ik Nederland meestal at.. De koks begrepen wat ik bedoelde en ze hebben speciaal voor mij gisteravond en (MEGA) salade gemaakt. (echt super aardige, ik ben benieuwd wat ik vanavond krijg).

Teleurstellingen

Zondag kon ik niet naar Londen, maar ik gaf de moed niet op en ik ging zelf op pad. Mijn plan was om naar Southampton te gaan. Na 1,5 uur op de bus te hebben gewacht ben ik teleurgesteld naar het hotel terug gelopen.. (de buschauffeurs hebben hier hun eigen regels, waarom weet ik ook niet… de receptionist zei dat ik beter een taxi kon nemen …). Het was al te laat voor een taxi, dus ik ben maar gaan slapen(dat is ook goed, want ik was echt heel er moe).

Maandag wilde ik naar het strand, maar de bussen kwamen niet… Hierdoor was ik maandag een beetje sip, ik heb geen leeftijdsgenoten en ik voelde mij best alleen. Als oplossing ben ik mijn kamer grondig gaan schoonmaken en heb ik mijn muren en mijn deur versiert.

Een collega in het hotel vond het zielig voor mij dat ik niet weg kon.. en hij heeft zijn fiets aan mij gegeven (voor de komende 3 maanden!). Hij zei: “Yes, I have a car and you don’t so make fun with the bike”.

Daarna kwam mijn buurman(hij heeft kamer naast mijn kamer) om te vragen of hij moest helpen met de was.. (daar was ik heel blij mee, want ik was als de dood mijn kleding te verpesten). Na 10 duizend keer heen en weer gelopen te hebben of de wasmachine eindelijk leeg was.. kon ik eindelijk mijn was er om 8 uur ‘s avonds in doen!. en mijn 2e was om 11 uur ’s avonds. Gelukkig ruiken mijn kleren nu heerlijk fris en zijn niet gekrompen.

Maandag avond klopten collega’s bij mij aan de deur om te vragen of ik mee ging naar de Pub.. (het was namelijk vragen avond.. en als je wint krijg je 80 pond ofzo). Hahah veel van de vragen heb ik niet begrepen, maar het was heel gezellig.

Uiteindelijk zijn mijn 2 vrije dagen toch nog leuk geworden en kan ik weer met goede moed beginnen mijn werkweek!!

Ik wil iedereen bedanken voor “the loveley” berichtjes en e-mails.

Liefs,

Meyke

  • 02 Juni 2009 - 11:22

    Karlien:

    Leuk dat je nu een fiets hebt! Ik vind het best stoer dat je steeds op jezelf dingen gaat ondernemen. Wel beter dat je nu met de fiets overal heen kan, en je kamertje ziet er echt leuk uit nu :). Ik hoop voor je dat je vaker met die collega's uitkan want dat lijkt me wel gezellig:) xxxxxx

  • 02 Juni 2009 - 13:01

    Leanne:

    nou zus!, ik ben trots op je, hoe je dit allemaal aanpak! =)
    En ik ben helemaal trots dat je kleren in de wasmachine heb gedaan en zijn niet eens gekrompen of verkleurd :D. Super!! Ik mis je wel erg! =(.

    Ik heb gehoord van mama dat je naar het strand nog ging? Wat leuk!

    Dikke Kus. (L)

  • 02 Juni 2009 - 13:25

    Michael:

    Wat een leuke stukjes schrijf je ^^ Ik lees ze telkens met plezier, de foto's zijn leuk! Was t daar ook zulk lekker weer!

    See ya!

    xxx Michael

  • 05 Juni 2009 - 18:24

    Paul And Natalie:

    Hoi, Meike!
    Have a good luck in England
    Love from Uzhgorod Ukraine

  • 07 Juni 2009 - 16:33

    Floortje:

    hee! leuk stukje heb je geschreven zeg!
    k heb een tijdje niet op je site gezeten en k k zie dat je ook al een andere blog geschreven hebt!!
    die ga ik snel even lezen:D
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 31609

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: