Van Au revoir tot complimentenen - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Van Au revoir tot complimentenen - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Van Au revoir tot complimentenen

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

31 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Van Au revoir tot complimenten en van een nieuwe kamer naar de 1e ordes afnemen.

Sorry dat ik al tijdje niks van mij heb laten horen.
Het was namelijk de laatste paar dagen erg druk.


Au revoir!!

De afgelopen dagen trok ik erg goed op met een Frans meisje: Morgane. We hadden het erg gezellig en daarom vond ik het ook zo erg dat zei juist zaterdag al wegging.

Maar als er iemand weggaat van het hotel moet er natuurlijk wel een feest gegeven worden!.. En dat doen we met?? Jaa…: wodka!!, Rosé, en Bier, maar vooral heel veel WODKA(er werken veel polen in het hotel).

Nasdrove! En mijn eerste wodka ging erin!(ik proefde het niet echt, maar ooeeee wat word je keel heet). Na mijn 1e wodka zei mijn baas, drink maar niet meer want je hebt al een rosé en nu ook een wodka op: “And You are to Young!’’. Haha vond ik wel lief.

Complimentjes

Ahum mijn 1e compliment hier komt het: Did you have mop the Floor Meyke? Yes Why? It was perfect, verry good!
Hahah nou ik heb mijn roeping gevonden hoor: Ik word schoonmaakster.

1e ordes afnemen.

Gisteravond stond ik aan de bar en mijn baas zei: “ So you can take table 18 and take ordes, because they are Dutch”. (ik was zoo blij dat ik Nederlands kon gaan praten en niet Engels, dus ik liep vrolijk naar tafel 18… ahum ik dacht hoor ik het nou goed.. ze zijn GERMAN hahah).

Doordat aan tafel 18 Duitse gasten zaten vroeg ik of ik in het Duits moest spreken, want engels ging ze nou niet zo makkelijk af. Hierdoor heb ik een super avond gehad. Ik vertaalde Nederlands naar Engels, van Engels ging ik naar Duits en Spaans tot van Engels naar goedendag in het pools en Portugees zo ging het heel de avond door. Ik vond het super zoveel verschillende talen in een hotel!.

Nieuwe Kamer!!

Ik heb een nieuwe kamer. (Foto’s komen snel.!! )
De kamer is kleiner dan de vorige kamer, maar ik heb mijn kamer gepimpt met bloemen en zelfontworpen tafelkleden(cadeaupapier).


Vandaag ga ik alleen naar Southampton om de stad een beetje te verkennen. Het plan was eerst om met Arenda(vriendin van mij. Zij is Nederlands en werkt in een ander hotel 1,5 van mij vandaan), maar ze moest opeens werken.


Als laatste maar niet om te vergeten ik heb 15 pond fooi gehad van een gast!

Liefs,

Meyke




  • 31 Mei 2009 - 11:05

    Leanne:

    Meyke, nu ben ik zeker benieuwd naar die foto's van je nieuwe kamer.
    Vooral omdat je kamer heb gepimpt.

    Echt leuk dat je zo uitgebreid verslag maakt!

    Dikke Kus!!

  • 31 Mei 2009 - 13:12

    Karlien:

    Hee Meyk:)

    Zohee goed om te horen dat je het zo naar ja zin hebt! ik wilde eigenlijk net gaan mailen hoe het was. Wel fijn dat je een andere kamer hebt want dat met dat water was ook niet alles heh. Ik blijf je volgen heel veel plezier nog xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Juni 2009 - 17:59

    Uit Breukelen:

    heé Meyke,
    leuk gedaan zeg!, je kamer zo gepimpt =).
    We missen je wel hoor! =(

    Groeten van your Familey (L)

  • 01 Juni 2009 - 19:54

    Papa :

    he kanjer volgens mij gaat het goed met,blijf lekker schrijven zo , we genieten er ,van ik hoorde van mama dat binnenkort gaat fietsen
    ben benieuwd
    groet papa

  • 02 Juni 2009 - 08:27

    Monique:

    Hoi Meyke,
    Leuk om je verhalen te lezen en hoe je je kamer(tje) hebt gepimpd!
    Hoe was Southampton?

    Veel plezier!!
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 31607

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: