Hands in fire ! - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Hands in fire ! - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Hands in fire !

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

26 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Om 05.30 werd Prinsess Meyke wakker en mocht zich gaan verkleden en opdirken om te gaan werken.

De taken van vandaag waren:
In de Ochtend:Ontbijt klaar maken, afruimen, orders afnemen en je super erg irriteren aan een collega waar je nou juist samen mee moet werken, maar let op: wel vriendelijk blijven ( pff wat was die man onduidelijk zeg .. een mega chaoot en hij kan ook nog niet eens tegen stres..).

In de middag: Bij de lunch staan: Ahum ik heb 2 uur niks gedaan (want er was een gast aan het lunchen). MAAR wel 2.50 pond fooi ( 2,85 euro) gekregen.

Ooh en nu komt het nieuws de kraan is gemaakt…. En al de guest rooms zijn bezet. Dus ik moest terug naar mijn stinkroom met als tip: Raak niet de wastafel aan en ook niet de kraan want dan staan je handen in brand.

Dus Prinsess Meyke is nu van een Prinsess room naar een stink gadver kamer gegaan. Hahaha maar ik moet er wel om lachen, want ik loop namelijk met teenslippers rond, zodat mijn schoenen niet nat worden.

Ik ben nu lekker vrij.. en een beetje moe van de werkdag en morgen moet ik beginnen om 12 uur.

Liefs,

Meyke

  • 26 Mei 2009 - 14:36

    Karlien:

    Hee meyke,
    Ik houd je in de gaten hoor:) leuk om te lezen jou stukjes, heb je al leuke mensen ontmoet??

    XxKarlien

  • 26 Mei 2009 - 15:03

    Floortje:

    heee meyke!
    al veel blogs heb je hoor!:D
    ik vind het leuk om te lezen allemaal!!
    wel jammer dat je uit je pricessen kamer moest:p
    vind je het wel leuk werk daar? al mensen leren kennnen?
    xxxxxxFloortje

  • 26 Mei 2009 - 17:06

    Anouk:

    Hee Meyke!
    Leuk om je blogs te lezen! En succes in die heerlijke kamer :P
    xx

  • 26 Mei 2009 - 17:13

    Marjolein:

    Hee Meyke!

    Wat leuk om je blogs te lezen!
    En de foto's die je al hebt gemaakt..
    Leuk hoor! :D

    x x x

    p.s: leuk dat je vrijdag nog even een ijsje kwam halen. ;)

  • 28 Mei 2009 - 08:40

    Laurance:

    leuk zo'n blog!
    ik ga m in de gaten houden:D

    heel veel succes en plezier daar ^^

    you can do it!

    dikke kus

  • 28 Mei 2009 - 08:41

    Mama:

    hoihoi,

    als je tijd hebt maak dan ook wat foto's van binnen het hotel.

  • 28 Mei 2009 - 08:41

    Laurance:

    leuk zo'n blog!
    ik ga m in de gaten houden:D

    heel veel succes en plezier daar ^^

    you can do it!

    dikke kus

  • 30 Mei 2009 - 08:22

    Nick Miltenburg:

    Heey Meyke!!

    Tof dat je ook ene wbelog bij houdt! Kan ik je vanaf hier ook een beteje proberen te volgen, haha. Veel succes met werken daar!

    Groeten! xx
    Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 31618

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: