Wat een ‘ervaring rijker’ dag!. - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Wat een ‘ervaring rijker’ dag!. - Reisverslag uit Lyndhurst, Verenigd Koninkrijk van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Wat een ‘ervaring rijker’ dag!.

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

25 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Om 08.00 uur zei ik mijn ouders gedag en liep ik door de paspoort controle en ik wist niet wat mij te wachten stond.

Eenmaal aangekomen met het vliegtuig in Southampton vervolgde ik mijn reis met de trein naar Brockenhurst. In Brockenhurst moest ik uiteindelijk nog 7 minuten lopen richting de bus. Ik besefte toen heel goed dat ik een heeeeeeeeeeeeeeeeele zware koffer en tas bij mij had en daar aardig spijt van ging krijgen.

Onder het wachten op de bus was ik in gesprek gekomen met 2 hele lieve Engelse mensen. Na een half uurtje wachten kwam gelukkig de bus …… maar wij stonden blijkbaar aan de verkeerde kant van de smalle straat en de bus reed zonder pardon door. Ik begreep het niet, want die 2 lieve mensen waren echt heel boos en waren aan het mopperen(dat vind ik in het engels zo grappig klinken). Die aardige mevrouw en meneer legde mij uit dat de bus om de 2 uur komt. En dat ze het vaker hebben meegemaakt: Als je 2 meter buiten het vak staat waar je moet staan de buschauffeurs zonder pardon doorrijden. (heel asociaal, vind ik). Uiteindelijk ben ik met de auto door de super drukke straat (nu begrijp ik waarom ze met de bus wilden). Naar Het Crown Hotel gebracht.

Hehehe eindelijk was ik dan bij het hotel.. Ik kreeg in het hotel eerst een rondleiding door een franse medewerker. Daarna mocht ik dan eindelijk mijn kamer zien…….. Ja de kamer viel mee…, maar de vloer was vies (ik wil niet weten wat het was) en de vloer was nat(de kraan van de wastafel is stuk waardoor de wastafel overloopt). Maar ik mocht niet klagen het kon veel erger. Marja je kan er niks aan doen, dus ging ik naar een stofzuiger zoeken en ging heel mijn kamer stofzuigen en schoonmaken. De natte vloer in mijn kamer was hiermee natuurlijk niet opgelost. (ik moest namelijk om het huur de wastafel legen om mijn natte vloer iets droger te houden).

De oplossing: Ahum.. Miss Meyke ligt nu heerlijk een blog te typen in room number 201. Het is een geweldige engelse kamer met uiteraard een eigen badkamer (Helaas is dit voor één nacht).

Mijn eerste nacht in Lyndhurst ga ik doorbrengen als Princess Meyke, want zo voel ik me wel in deze kamer,

Liefs,

Ps: Morgen begint mijn werkdag om half 7

  • 25 Mei 2009 - 19:37

    Nienke:

    Hee Meyk,
    Leuk men ! En gelukkig dat die 2 mensen er waren zeg, dat lijkt me niet lekker als je daar alleen staat.

    Nou geniet er lekker van! En ik hoop dat jij je blogs iets beter bij houd dan nick ;-)

    Liefs, Nienke xxxxxx

  • 25 Mei 2009 - 20:09

    Karlien:

    Heee meyke,
    Wat leuk dat je nu al een blog hebt!! Haha zo de 2e nacht mag je meteen in een mooie kamer haha goed geregeld :D Oo mooi kamertje! Ik vind trouwens nu al dat je leuk schrijft:) precies zoals je het zou zeggen ofzo. Sterkte met vroet opstaan morgen!! xxxxxxx

  • 25 Mei 2009 - 20:11

    Leanne:

    Geachte Meyke,

    Gaat alles naar uw wens? =P
    Zo zo.. ik ben echt trots op je dat je dat allemaal aanpakt =D

    Dikke kus

  • 25 Mei 2009 - 20:21

    Monique:

    Hé Meyke,
    zie ik op je Hyves dat je deze waarbenjijnu-site hebt. Leuk, kan ik met je mee lezen!
    En je hebt het weer goed voor elkaar hè, met je Princessroom (moet je die nou morgen wel zelf schoonmaken, of komt je eigen butler?)
    Veel succes morgen, ook met opstaan ;)

    Liefs, Monique

  • 25 Mei 2009 - 20:24

    Papa:

    hey kanjer
    wat een avontuur, ben trots op je 'lief van die mensen om je te brengen

    ga je morgen gelijk beginnen ?
    ben benieuwd

    groet papa

  • 25 Mei 2009 - 20:50

    Dick:

    Goed om te zien dat je het alleen ook allemaal heel goed red en nu als princess kan slapen, wie weet wat de toekomst nog meer brengt?

    Veel succes en vooral dat vroege opstaan met tijdsverschil!

  • 26 Mei 2009 - 10:13

    Leanne:

    Heé Lieve Meyke!<
    Het is wel raar zo hoor!
    Zomaar je grote zus weer weg!
    Zelfs op je verjaardag =(
    Maar ik stop er weer mee, want ik zit namelijk op school.

    We hadden echt slecht weer gehad! rond 4 uur was echt onweer weer, regen ect.

    Dikke Kus!! (L)(L)

  • 26 Mei 2009 - 11:49

    T. Joke:

    Hoi Meyke,
    Wat gaat dat goed zeg! Je redt je wel in je eentje. Al wat tegenslagen gehad, maar je houdt je hoofd koel. Is de kraan al gerepareerd, of heb je nog steeds natte voeten? En hoe bevalt je werk? Het heeft hier vannacht ontzettend hard geonweerd en gestormd, dus voor het weer had je niet thuis hoeven blijven. Ik ga nu afwassen in mijn kleine hotel met vier jonge gasten. Joepie! Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Lyndhurst

Stage Engeland

.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Dan ga ik nu maar..

05 Augustus 2009

Nog 2 weken

20 Juli 2009

Mijn ouders en lieve zusjes

04 Juli 2009

Het gaat goed

25 Juni 2009

Londen!
Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 31613

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: