Tranquilo/a - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu Tranquilo/a - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Meyke Dorp - WaarBenJij.nu

Tranquilo/a

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke

05 Februari 2011 | Spanje, Puerto de la Cruz


Ik moet weer heel even inkomen met schrijven, dus deze keer is het een kleine blog.

Vandaag ben ik alweer 2 dagen in Tenerife en ik begin aardig aan het leven op het eiland te wennen. Het lukt mij steeds meer om te genieten en te kijken hoe mooi het eiland is. Het leven is hier veel langzamer dan in Nederland. Ze zeggen ook waarom nu haasten als je het ook morgen kan doen: tranquilo/a.

Mijn reis naar Tenerife is redelijk gegaan, ik had maar 2,5 uur vertraging. Mijn welkom was echt op zijn Spaans, ik wist niet wat er ging gebeuren en ik werd overal mee naar toegenomen (met mijn koffer en handbagage). Uiteindelijk kwam ik aan bij een Café waar ik tot half 8 heb gezeten. Wat er toen allemaal gebeurde heb ik nog steeds niet echt begrepen, maar achteraf bleek dat ze een welkomstfeestje wilde organiseren, maar dit was voor de helft gelukt. Uiteindelijk ben ik ook die avond met de medestudenten van het huis uit eten gegaan.

Vandaag was het heerlijk weer en ben ik samen met een medestudenten van het huis het stadje gaan bezoeken. Morgen is het ook (hopelijk) een mooie dag en gaan we heerlijk naar het strand.

Liefs, Meyke


  • 05 Februari 2011 - 20:14

    Leanne.:

    ohhh meyke, lekker een korte broek aan! (jaloerss!!) zo te lezen heb je erg naar je zin! het is wel beter voor je dat je hier niet bent.. hier is echt een te harde wind!. xxxx leanne

  • 05 Februari 2011 - 20:23

    Karlien:

    dat ziet er mooi uit! wauw wat een weer zeg mooi zo aan de kust:) Leuk dat je zo gezellig ben ontvangen! Ik ga je weer volgen ;) xxx

  • 05 Februari 2011 - 22:21

    Elma Oosthoek:

    ik weet niet of ik vanuit stormend nederland elke keer naar deze geweldige foto's ga kijken. nee hoor, lieverd, geniet er maar lekker van!

  • 06 Februari 2011 - 13:45

    Michael:

    Ik wil ook lekker rustig aandoen! Dat eeuwige gestress hier ook altijd =) Haha, het ziet er mooi uit daar! Geniet ervan x

  • 06 Februari 2011 - 15:11

    Joke:

    Hoi Meyke,
    Heb je het fijn daar? Het ziet er mooi uit op de foto's. Kan je nog even genieten of moet je ook snel aan de slag? En weet je nu al meer over wat je precies gaat doen. Die andere studenten, lopen zij ook stage?
    Groetjes uit het herfstachtige Nederland.

  • 06 Februari 2011 - 21:14

    Monique :

    Ha Meyke,
    Ziet er goed uit. Ik ben benieuwd wat je allemaal mag gaan doen.
    Ik kom zojuist van de Brienenoordbrug afgewaaid. Volgens mij ben je bent net op tijd weg.
    Veel plezier!

  • 07 Februari 2011 - 08:06

    Nienke:

    Hee Meyk,
    Ziet er top uit! Ik moet toegeven dat ik best een beetje jaloers op je ben, haha!
    X x x x x

  • 07 Februari 2011 - 16:57

    Thomas:

    hoi

    fijne vakantie?

    doei!!

  • 08 Februari 2011 - 08:10

    Joyce Popiolek:

    Hi Meike!!

    Have fun:D X

  • 08 Februari 2011 - 08:25

    Vinasha:

    Hai Meyke!!!

    Howww ik wil ook naar Spanje :(
    Good luck !!!

    x

  • 08 Februari 2011 - 09:35

    Erne Maat:

    Beste Meyke,

    Zo je kunt merken ben ik er via blackboard wel goed op gekomen. Wat bof jij daar, het ziet er geweldig uit. Ik kom je graag bezoeken, maar dan wel een weekje. Ik wens je alle goeds toe.
    Erne Maat

  • 08 Februari 2011 - 17:42

    Oma:

    lieve meyke,
    ik heb alles op de computer gezien, wat heerlijk voor je en wat verrukkelijke weer! ik hoop dat je Spaan gauw onder de knie krijgt! leanne zit zat voor mij op te schrijven, want bij mij duurt dat een uur. ik ben benieuwd hoe het op je werk gaat.

    heel veel liefs,
    oma (van dorp)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meyke

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 31591

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2014

Internship Peru

03 Februari 2011 - 19 Mei 2011

Stage Spanje

25 Mei 2009 - 17 Augustus 2009

Stage Engeland

Landen bezocht: